duminică, 1 mai 2011

Cafeaua de dimineata

Buna dimineata dragilor,
Trezit din pat de cutremurul recent de 4,7 grade pe scara Richter, n-am mai avut somn si m-am dus agale la bucatarie sa-mi fac o cafea buna, sa ma trezesc si sa va mai scriu doua randuri deoarece am cam lipsit in ultimele zile. Motivat zic eu, pentru ca a fost una din cele mai importante zile din viata mea... m-am casatorit. :)
Dar sa revenim la cafea :), care foooarte buna in dimineata aceasta, este Carte Noir, adusa de surioara mea din Paris, care are o aroma unica si foarte bogata.
Si ce este si mai minunat, este faptul ca m-au trezit si pasarile din spatele blocului meu, care in ultimii ani s-au inmultit, ca si specii, si se aud tot felul de sunete, pe diverse tonalitati si de diverse tipuri in tacerea unei dimineti de duminica, ca la marginea padurii.
Deci in ciuda unui eveniment mai putin placut, totusi este o dimineata frumoasa, cu o cafea buna alaturi.

Cautati dupa Etichete

retete rapide retete simple pizza mancare italiana retete cu legume felicitari deserturi paine de casa retete cu pui salata retete cu orez retete prajituri reteta aluat retete cu vita snacks pui la cuptor retete cu curcan sos de smantana aluat de pizza mancare chinezeasca mic dejun reteta de paste retete cu peste retete cu porc caramel cereale mancare romaneasca mancare traditionala piure de cartofi reteta omleta aluat de paine bruschete concursuri deserturi rapide glazura de ciocolata mancare americana mancare turceasca penne pilaf reteta de supa clatite inghetata mamaliga piure de avocado polenta quiche retete cu spanac retete de post salsa saratele smoothie sos de usturoi supa tzatziki varza calita varza murata Ostropel de pui Sushi aluat de cozonaci aluat de saratele ardei umpluti baclava baklava bors de pui branza cu smantana brezels brownie carpaccio de somon chec aperitiv cheesecake chips ciabatta clatite americane cookies cornulețe couscous covrigi cozonaci cozonaci cu ciocolata crema de zahar ars crispy strips curry dulceata ecuisine fasole cu carnati fleur de sel gratar de porc hamburger kebab limonada maioneza maki makizushi mancare indiana mancare japoneza mancare libaneza mancare mexicana masina de paine mazare cu carnati muffins orez cu legume organe de pui ou poche pancakes pandispan paris parmentier paste carbonara peste la gratar piure pizza pe lipie placinta placinta cu varza pui cu smantana pui gratinat quesadilla rasol de vitel reteta calzone reteta chiftelute reteta clatite reteta cu creier reteta papanasi reteta tocanita retete cu ciuperci retete cu miel retete cu nuca retete garnituri retete gustari reci salam de biscuiti salata caprese salata cu ton salata de ardei copti salata de fructe salata de sfecla salata de varza sarmale snitele de pui sos pentru peste spaghetti suc natural supa crema supa cu ciuperci supa de pui tabouleh taietei de casa. tarta cu rosii tocanita lancashire tortellini tortilla varzari