vineri, 10 septembrie 2010

Azi fac o luna de la lansarea blogului...


Pe 10 august am inceput sa scriu in acest blog cu dorinta de a-mi exprima una din cele doua pasiuni/hobby pe care le am si anume gatitul/bucataria (cealalta este partea de IT), mentionand in acelasi timp ca nu am pregatire profesionala(diplome si alte bazaconii) in niciuna din aceste domenii, totul vine de la sine, pentru ca atunci cand faci ceva cu pasiune, faci bine si ai o imensa satisfactie cand vezi ca iese ceva bun si apreciat din mainile tale.

Am pus pasiune si pricepere in fiecare reteta publicata si asa voi face in continuare, combinate cu imaginatie si cat mai personalizate. Niciodata nu am sa copii o reteta cuvant cu cuvant, tot timpul am s-o fac cu mici sau mari modificari.
Cu respect salut pe toata lumea care este interesata de "creatiile" mele si care imi dau o speranta ca nu sunt singur.

Am incercat la fiecare reteta sa fotografiez fiecare etapa a procesarii, pentru ca fiecare dintre voi sa reusiti sa o faceti asa cum am facut-o si eu si sa ajungeti la rezultatul meu, poate chiar mai bun, de ce nu?
Mai sunt unele retete unde omit fotografierea etapelor, dar nu intentionat, ci pentru ca fotografiile mi le fac singur(sper sa fi facut o treaba buna pana acum).

Acestea fiind spuse va doresc o zi cat mai buna si sa mancati sanatos pentru ca, nu-i asa: "suntem ceea ce mancam" zicea parca un filosof, cred... :P

6 comentarii:

Anonim spunea...

Mai mama mai, hai sa traiesti si sa faci cat mai multe bunatati de astea "gustoase", sper ca imi permiti pleonasmul asta aici. Tu nu mai erai singur de mult, dar... daca asa te simteai, asta nu e un lucru tocmai placut de citit. Stiu bine ca te pricepi, si ceea ce conteaza si mai mult este ca iti face o deosebita placere de a gati. Eu iti urez "viata" cat mai lunga, cu multe, multe satisfactii si cat mai multi vizitatori. Clink...asta era de la paharul de sampanie cu care am ciocnit. Pup.

Teo spunea...

Felicitari si la cat mai multe postari..eu cel putin sunt cu ochii pe tine zilnic

geta spunea...

felicitari si la cat mai multe retete...

mariana spunea...

vai da bune mi-au mai iesit unele retete si cu ce placere le-am papat.la mai multe si la mai mare. cioc, cioc, cioc la aniversarea ta mica cu un paharut de vinut bunut

ela spunea...

Salut :)
Buna mancarea azi vreau sa merg la oktoberfest,mici bere...

Gabriel Ionescu spunea...

Multumesc pentru aprecieri! Va astept sa va abonati la lista de interesati sa fiti la curent cu retetele mele...

Print Friendly and PDF

Cautati dupa Etichete

retete simple retete rapide pizza mancare italiana retete cu legume felicitari deserturi retete cu pui retete cu orez salata paine de casa retete prajituri reteta aluat retete cu vita snacks sos de smantana aluat de pizza deserturi rapide mancare romaneasca pui la cuptor retete cu curcan retete cu porc mancare chinezeasca mancare traditionala mic dejun reteta de paste reteta omleta retete cu peste caramel cereale piure de cartofi reteta de supa aluat de paine bruschete concursuri glazura de ciocolata mamaliga mancare americana mancare turceasca penne pilaf retete cu ciuperci retete de post tortilla aperitiv carpaccio de somon chec aperitiv clatite gratar de porc hamburger inghetata kebab piure de avocado polenta pui cu smantana quiche retete retete cu spanac retete garnituri retete gustari reci salsa saratele smoothie sos de usturoi spaghetti supa supa crema tzatziki varza calita varza murata Ostropel de pui Sushi aluat de cozonaci aluat de saratele aluat de tarta ardei umpluti baclava baklava bors de pui branza cu smantana brezels brownie carnati de casa cheesecake chips ciabatta ciorba de varza ciorba de vita ciuperci prajite clatite americane cookies cornulețe couscous covrigi cozonaci cozonaci cu ciocolata crema de caramel crema de zahar ars creme desert creveti crispy bacon crispy strips cupcake curry dulceata ecuisine fasole batuta fasole cu carnati fasole frecata fast food fleur de sel gogosi gustare halvita cu nuci iahnie de fasole limonada maioneza maki makizushi mancare indiana mancare japoneza mancare libaneza mancare mexicana masina de paine mazare cu carnati muffins orez cu legume organe de pui ou poche pachetele cu branza pancakes pandispan paris parmentier paste carbonara pate de casa pate de pasare peste la gratar pigs in blankets piure pizza bianca pizza bolognese pizza cu mici pizza pe lipie placinta placinta cu varza pui gratinat quesadilla rasol de vitel reteta calzone reteta chiftelute reteta clatite reteta cu creier reteta papanasi reteta tocanita retete cu miel retete cu nuca retrospectiva risotto rulouri rulouri cu carnati salam de biscuiti salata caprese salata cu ton salata de ardei copti salata de fructe salata de sfecla salata de varza sandwich sarmale snitele de pui somon afumat sos pentru peste suc natural supa cu ciuperci supa de pui supa de vita tabouleh taietei de casa. tarta cu fructe tarta cu mere tarta cu rosii tocana de cartofi tocana de vitel tocanita lancashire tort tortellini turte de casa turte umplute varzari